Update afhandeling klacht United Airlines

Na mijn klacht over de bedenkelijke vluchtervaringen kreeg ik het volgende voorstel van United:
- ofwel 1.000 dollar per persoon korting bij het boeken van een volgende vlucht, met de beperking dat dit binnen het jaar diende te gebeuren
- ofwel 30.000 extra miles op onze Miles&More kaart, 18 maanden geldig.

Op zich 2 schitterende voorstellen, maar...ik had een probleem met de beperking in tijd. Vermits we in juli naar Alaska vliegen en de vluchten uiteraard al geboekt zijn (Condor) is het bijlange niet zeker dat we binnen het jaar nog eens de plas oversteken. Op die manier zouden we dus die 1.000 dollar kwijtspelen.
Wat die 30.000 miles betreft: ook hier bepaalde bedenkingen, zoals: voor het gebruikmaken van de miles kan je al nooit in de goedkoopste prijsklasse boeken.

Daarnaast lieten ze mij ook de keuze om voor de EU261 regeling te opteren (600 Euro per persoon compensatie), wat ik dan ook gedaan heb.
Gisteren dan de documenten gekregen waarbij ik mij daarmee akkoord verklaar. Na ontvangst (kantoor United in Londen) sturen ze 2 Prepaid Citibank Visa Creditcards ter waarde van 600 Euro op.

Als je dan weet dat we per persoon maar...587 Euro betaald hebben voor de vliegtickets, dan hebben we dus eigenlijk gratis gevlogen + nog een versnapering. Op die manier vergeet men snel de vluchtproblemen :thumbup: .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten